Partnerprogramma

Word Agradi partner en profiteer dubbel!

Voor zakelijke klanten, zoals maneges, rijverenigingen, hoefsmeden, etc., biedt Agradi nu de mogelijkheid om partner te worden! Als partner van Agradi ontvang je een persoonlijke kortingscode van 5% die je kunt delen onder je klanten, leden, stalhouders of vrienden. Voor elke bestelling die met deze kortingscode wordt geplaatst, ontvang je een vergoeding. Daarnaast ontvangen onze partners 5% korting op hun eigen bestellingen in onze online shop.
Kortom, als Agradi partner krijg je korting op je bestellingen, je klanten krijgen korting en jij krijgt ook nog een commissie. Een win-win-win situatie!

Lees meer

Veelgestelde vragen

Waar is mijn bestelling?

Wanneer je inlogt op agradi.nl kun je zelf jouw order bekijken. Hier staat de status en de verwachte levertijd. Mocht je bestelling al verstuurd zijn, wordt deze zo spoedig mogelijk geleverd. Je order kun je met je Track & Trace code (die je via de mail ontvangt) volgen. Deze is pas in de avond van de dag van verzending actief.

Lees meer

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Je bestelling zal verzonden worden wanneer wij alles op voorraad hebben.
Wanneer alles op voorraad is en je voor 21.00 besteld, zal dat diezelfde dag nog zijn. Wanneer er artikelen met een levertijd in de bestelling zitten, wordt er eerst gewacht tot de gehele bestelling compleet is, alvorens deze te verzenden.
Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.

Na verzending hopen wij dat je deze de dag erna in ontvangst kan nemen, maar dit kunnen wij niet beloven.

Hoe stuur ik iets terug?

Je kunt bij Agradi kosteloos (binnen Nederland) eenmalig jouw producten retourneren, binnen het zichttermijn (90 dagen). Hiervoor dien je de verzendwijze te hanteren zoals aangegeven in de voorwaarden (Agradi heeft afspraken met DPD en DHL en biedt gratis verzenden). Indien je aan de voorwaarden van retourneren voldoet, kan het pakket eenmalig kosteloos retour gezonden worden. De retourzending kan je aanmaken door te klikken op de oranje button.

Kan ik producten toevoegen aan mijn bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan een lopende bestelling.

Kan ik mijn bestelling samenvoegen met een lopende order?

Het is helaas logistiek gezien niet mogelijk om bestellingen samen te voegen.

Verkeerd artikel ontvangen?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, dan horen we dit graag binnen 48 uur. Je mag ons dan mailen op klantenserivce@agradi.nl. Hierbij ontvangen we dan graag je ordernummer en een foto van het verkeerd ontvangen artikel.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Is uw bestelling al verzonden, maar nog niet geleverd, dan kunt u het adres via de mail die u ontvangt van DPD over de levering alsnog wijzigen.